Berpuluh Tahun Derita Penyakit Gout Kini Sihat, Ini Rahsianya

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Derita seorang ayah berpuluh tahun sakit gout, sebagai seorang anak rasa kasihan dan sedih dalam hati melihat keadaan ayah jalan pun berseret sambil pegang dinding. Oleh sebab itu, si anak cuba ikhtiar pelbagai cara untuk sihatkan ayahnya dari sakit gout berpanjangan.

Ini adalah kisah benar dari Puan Zarith pengalaman daripada seorang ayahnya yang mengalami masalah gout sejak ayahnya berusia 30an lagi. Sekarang ayahnya sudah berusia 70an, memang sangat lama penderitaan sakit gout ayah Puan Zarith.

Difahamkan ayah Puan Zarith bila terkena gout, bahagian buku lali akan membengkak. Jalan berseret sambil memapah atau memegang dinding. Sebagai anak Puan Zarith tak sanggup melihat ayahnya terus derita macam tu hingga menitik air mata.

 

merawat sakit gout

Derita ayah sakit gout kini sihat dengan suplemen

 

Pesakit gout sangat sensitif jika makanan ada campur bahan udang kering dan kacang. Dua bahan makanan ni kalau ada sikit pun pada kuih ke contohnya, memang merana lah jawabnya bila termakan.

Puan Zarith pun baru tahu tentang produk Shaklee daripada seorang rakannya. Rakannya bercerita panjang tentang produk Shaklee ini bagus untuk kencing manis, kalau ambil memang akan sihat.

Belek-belek punya belek ramuan pada botol Vivix barulah Puan Zarith tahu kenapa Vivix ni sangat teristimewa. Kandungannya tinggi dengan anti-oksidan, anti-radikal dan anti penuaan juga.

 

Selepas Ayah Zarith Amalkan Vivix

Puan Zarith akhirnya belikan sebotol Vivix buat ayahnya yang dah bertahun mengidap gout. Risau hati Puan Zarith sebab takut ayahnya tak nak makan Vivix. Tapi Alhamdulillah ayahnya suka dan amalkan Vivix setiap hari. Bukan mudah nak pujuk orang yang dah berusia untuk ambil suplemen kan.

Minggu pertama lepas ambil Vivix, ayahnya rasa makin sihat dan segar. 2 minggu kemudian, ayahnya dah boleh berjalan dan tak sakit. Malah dah beberapa hari tak ambil painkiller. Selepas sebulan, pun sama dah tak ambil painkiller juga.

 

Merawat_sakit_gout

Inilah luahan hati Puan Zarith terhadap ayahnya dah bertahun sakit gout kini sihat semula

 

Syukur Alhamdulillah. Seronok hati Puan Zarith ayahnya dah tak bergantung kepada painkiller dah selepas makan Vivix. Daripada ambil ubat-ubat lebih baik ambil suplemen dari bahan semulajadi. Ubat-ubat jangka masa panjang akan ada side effect pada organ badan kalau di ambil selalu.

Difahamkan ayah Puan Zarith hanya amalkan 1 sudu kecil KFC saja setiap hari tanpa skip. Jadi 1 botol tu boleh bertahan jimat hingga 2 bulan. Ayahnya siap puji lagi “Baguslah Vitamin awak ni, dia boleh lawan asid uric dalam badan ayah ni. Ayah dah tak payah makan ubat lagi”.

 

Pesakit Gout Lain Pun Ingin Cuba Sihat Dengan Vivix

Alhamdulillah seronok lihat orang lain dari sakit kembali sihat, nikmatnya sihat itu tak terhingga. Ada duit tapi sakit derita pun tak bagus. Jadi saya nak kongsikan beberapa pengalaman pesakit gout lain yang berjaya sihat dengan makan suplemen Vivix.

 

#Testimoni 1

Merawat_sakit_gout

 

#Testimoni 2

Merawat_sakit_gout

 

Merawat_sakit_gout

Sementara mak ayah atau sesiapa pun orang yang anda sayang masih ada, ini lah masanya untuk anda bantu mereka kembali sihat. Menitik air mata lihat derita seorang pesakit gout, sengsara sangat.

Tak usah tunggu-tunggu lagi, WhatsApp saya sekarang untuk order 0132050607 – Ayu. Harga cuma RM475 bagi setiap botol dan PERCUMA kos penghantaran di seluruh Malaysia.

Kos hospital dan kos bagi harga Vivix..cuba anda bandingkan.

 

Sekian terima kasih 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge