Cara Atasi Masalah Senggugut Dengan Cepat Dan Berkesan

Assalamualaikum dan salam sejahtera

 

Masalah senggugut tak akan pernah selesai kalau kita tak mencari jalan penyelesaiannya. Masalah senggugut dari zaman anak dara sampailah ke zaman dah kawin pun tak selesai lagi. Ramai juga yang bertanya dan minta nasihat Kak Cun macam mana lah cara nak atasi masalah senggugut.

Puncanya dari hormon prostaglandin atau erti kata lain dinding rahim seorang wanita itu bila datang haid akan jadi tegang atau keram. Rata-rata cara nak hilangkan masalah senggugut dengan telan pil tahan sakit.

Kak Cun nasihatkan pada adik kakak semua untuk elak ambil pil tahan sakit sebab tak elok pada kesihatan untuk jangka masa panjang. Ada kesan sampingannya. Bila kerap ambil pil ini akan mengundang sakit lain pula.

G

 

Tip Mudah Atasi Masalah Senggugut

Setiap bulan ramai wanita memang akan menderita dengan masalah senggugut yang tak pernah selesai. Kak cun waktu zaman remaja dulu pun memang kerap senggugut juga. Akibatnya sampai tak sekolah atau tak kerja MC berhari-hari.

Ada sikit tip yang Kak Cun nak kongsikan iatu tip atasi masalah senggugut. Cara ini semua orang pun tahu rasanya, serba sedikit tip ini boleh kurangkan rasa sakit yang teruk pada hari pertama atau kedua bila datang haid. Tip ringkas itu ialah:

  • Kerap minum air suam
  • Minum air halia suam
  • Air panas masuk dalam botol dan gelek atas perut perlahan-lahan
  • Sapu minyak urut panas dan urut perlahan-lahan di perut

 g

 

Vitamin Ini Cara Mudah Hilangkan Masalah Senggugut Dengan Berkesan

Sampai bila kita nak rasa sakit senggugut setiap bulan kan? Sampai tak kerja atau tak ke kolej, tergendala banyak kerja hanya sebab dengan masalah senggugut. Jadi Kak Cun nak kongsikan vitamin  yang berkesan untuk atasi masalah senggugut. Sebelum itu Kak Cun nak ajak semua orang tengok video pendek ini dulu.

 

Pinggang macam nak patah dua kata Puan Maria disebabkan masalah senggugut. Memang sakit sangat dan akan buat rasa nak marah-marah, nak baring mengiring sakit nak telentang sakit, serba serbi tak kene bila dah senggugut.

Tetapi Puan Maria dah atasi masalah senggugut hanya dengan ambil B-Complex, Ostematrix dan GLA Complex. Sakit senggugutnya beransur-ansur pulih.

 

Testimoni Pelanggan Yang Berjaya Atasi Masalah Senggugut

 

cara atasi masalah senggugut

Ramai dah berjaya hilang dari masalah senggugut

 

cara atasi masalah senggugut_3

Tak ada lagi masalah senggugut

 

 

Set Vitamin Untuk Atasi Masalah Senggugut Dan Harga

Set vitamin dari jenama Shaklee ini memang sangat berkesan, ramai wanita diluar sana yang Kak Cun dah bantu untuk hilang dari masalah senggugut, baik yang masih remaja mahupun yang dah berkahwin. Harga bagi set merawat senggugut ini mampu milik dan berkesan kepada ramai pengguna.

 

cara atasi masalah senggugut_1

Set vitamin atasi masalah senggugut

 

B-Complex = RM58.75 (120 biji)

Ostematrix = RM64.93 (120 biji)

GLA Complex = RM96.73 (60 biji)

Total : RM220.41

 

Untuk order dan info lanjut boleh hubungi atau WhatsApp Kak Cun 0132050607. Kalau anda rasa tak boleh tahan lagi dengan masalah senggugut dan sedang cari jalan penyelesaian, boleh cepat-cepat hubungi Kak Cun.

Setiap penyakit pasti ada ubatnya, Kak Cun dah bantu ramai orang dan sekarang giliran anda pula Kak Cun nak bantu.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge