Diari AyuRosman Archive

Show Posts in

10 Sebab Peluang Bisnes Online Ini Menguntungkan

  Sekarang ni ramai orang menjalankan bisnes online bersepah macam cendawan. Macam-macam jenis jualan. Contoh butik kedai baju yang hebat sekarang ini dulu sebenarnya pun bermula dengan peluang bisnes online secara kecil-kecilan. Alasan tak tahu nak mula sebenarnya semua orang bermula dari tak tahu juga, tapi dengan

Peluang Perniagaan Yang Menguntungkan Dengan Modal RM80

  Dalam keadaan kos sara hidup yang tinggi sekarang ini ramai orang terpaksa melakukan kerja lebih masa untuk tanggung kos keluarga untuk terus hidup. Ada mulut-mulut yang perlu disuapkan makan, anak-anak terutamanya. Mencari-cari pekerjaan lain atau peluang perniagaan yang menguntungkan dan murah itu dah semestinya. Khabarnya ada

Peristiwa Nuzul Al-Quran Di Dalam Bulan Ramadan

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera   Sekarang kita berada di dalam bulan yang mulia iaitu bulan ramadan, di mana hari ini Kak Cun nak menyingkap serba sedikit sejarah penurunan Al-Quran atau lebih dikenali senagai Nuzul Al-Quran. Banyak fadilat atau kelebihan di dalam bulan ramadan ini yang boleh kita

Tip Masak Rendang Itik Paling Sedap

Assalamualaikum dan salam sejahtera   Hari ini Kak Cun nak bercerita mengenai hobi, Apa itu hobi? Hobi adalah satu benda atau aktiviti yang kita semua suka buat macam contoh mengumpul setem, menanam pokok bunga, memelihara kucing hah…macam Kak Cun suka sangat memasak..bila memasak tu kan rasa macam

10 Sebab Kenapa Mesti Melancong Ke Lombok

Assalamualaikum dan salam sejatera   Melancong adalah salah satu hobi yang ramai suka termasuklah Kak Cun. Melalui cerita-cerita dari kawan yang pernah melancong ke Lombok ia memang tempat yang cantik semulajadi, keindahannya masih terpelihara. Melancong ke Lombok bakal menjadi tempat peranginan Kak Cun juga tau. Apa-apa pun